Jag skäms.

Ni förstår inte hur mycket jag skäms över att behöva säga det här, men det blir inget avslut på Let me find out your secret. Jag har absolut NOLL inspiration eller idéer till den så det får helt enkelt bli så här. Men, istället kan jag glädja er med att jag har påbörjat en ny novell! Håller i skrivande stund på att knåpa på kapitel två och min käre kusin har fixat en trailer till den. För er som vill veta så kommer den handla om Niall och han kommer, hör och häpna, vara en badboy! Jag försöker bestämma om killarna ska vara kända eller inte, men vi får se. Ni lär ju märka hur det blir om inte annat. Men jag kommer i alla fall skriva några kapitel innan jag publicerar något här, bara så att jag har ett litet förråd ifall jag skulle få idétorka eller något sånt. Så håll ut ett litet tag till, för snart kommer det bli liv på den här bloggen igen (en ny design ska jag också försöka att fixa ihop...)!
PUSS PÅ ER ♥
 

Kommentarer
Postat av: Elin

gud vad kul! ^^ ser fram emot nya kapitel :)

2013-07-12 @ 11:23:59

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***