Vad händer sen?

Har fått några frågor om vad som kommer hända då den här novellen tar slut och om jag kommer skriva en till novell. Kan börja med att berätta att har planerat att den här novellen kommer bli ungefär 40 kapitel långt, alltså börjar den lida mot sitt slut. wäh. Jag har funderat lite fram och tillbaka på hur jag ska göra. Ska jag göra en ny novell, eller ska jag lämna det bakom mig? Om jag gör en ny novell så skulle det nog inte komma upp flera kapitel i veckan, utan möjligtvis en eller två per vecka. Tror ni det skulle bli bra? Mitt mål med den här bloggen var ju egentligen att skriva minst en novell om var och en av killarna, så jag tror nog att jag kommer fortsätta. Iallafall fram tills det att jag tar studenten till sommaren, sen får vi se hur jag gör. 

Kommentarer
Postat av: Isabell

Om du ska skriva en till efetr denna novell. får jag vara med och spela huvudperson och blir tillsammans med Liam? För att han är min favoritkille. En av dom. Liam och Louis är mina favoritkillar! :) kram! xx

2013-01-13 @ 18:00:15
Postat av: Anonym

JA SKRIV EN TILL!! Men kan du typ ta Zayn, Niall, Harry eller Liam? för Louis har redan varit! mihihihi

2013-01-14 @ 16:31:48
Postat av: julia

Jag tycker du skriva en till om Niall

2013-01-19 @ 12:27:39
Postat av: julia

När ska du publicera nästa kapitel??

2013-01-23 @ 20:48:44
Postat av: Märta

Jag tycker verkligen du ska skriva en till! Isåfall helst om Niall eller Liam!

2013-01-25 @ 17:37:58
Postat av: Alexandra & Hanna

Hej!
Vi skriver också en novell blogg om 1D och vi skulle gärna vilja öka läsarantalet.
Så vi undrar om du skulle vilja göra ett länkbyte med oss?
Om du vill skulle det varit jätte snällt:)
Om du är intresserad så kan du höra av dig på bloggen eller på mailadressen.
P.S din novell är jätte bra. Vi älskar verkligen den.

2013-02-03 @ 13:36:03
URL: http://directionsnovel.blogg.se
Postat av: Ida

Hej! Din novell är verkligen jätte bra! Hade du velat länka till min tävling om en roll i min nya novell om One Direction och även göra länkbyte? Skulle bli jätte glad då! Kram Ida xx
Ps. Var gärna med och tävla själv också! :)

2013-02-22 @ 15:27:03
URL: http://becauseofyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***