Resultatet...

Minns ni att jag för ungefär en månad sedan så skrev jag att jag skulle få en tatuering i 18års present av mamma? Jag gjorde tatueringen nu i onsdags och det var någon som ville se resultat då den satt på plats så här är den! Det blev nere vid vaden/ankeln btw.
den har ju inte riktigt läkt klart och så än, men vad tycker ni? Även om ni inte är hästälskare hehe <3

och jag är så ledsen att jag inte har skrivit nåt nytt kapitel, men jag har haft fullt upp med annat. men har börjat skriva på kapitel 30 nu så förhoppningsvis kommer det upp ett kapitel innan helgen är slut!

Kommentarer
Postat av: Melissa

Fin den blev! (:

2012-11-02 @ 23:00:20
URL: http://onedirectionernovell.blogg.se
Postat av: Debbie!!

Wow, riktigt fin! Jag är inte riktigt hästälskare, men den är så sjukt cool! :D

2012-11-02 @ 23:00:31
URL: http://theonedirectionnovells.blogg.se
Postat av: Isabell

jättefin :D

2012-11-02 @ 23:19:47
Postat av: Isabell

Vart i Sverige bor du? Jag bor i Småland. Är det någon/några mer som bor i Småland som läser med denna novell? :D

2012-11-03 @ 10:46:48
Postat av: Isabell

Gjorde det ont? :)

2012-11-03 @ 18:51:34
Postat av: Frida

Hej! Ny läsare här! ^^ Ville bara säga att novellen är helt fantastisk! Jag blev tagen direkt! Allting är bara så...vackert! Kan inte vänta tills nästa kapitel!
P.S Grymt snygg tatuering!

2012-11-04 @ 10:38:01
Postat av: Sofia

skit fin tatuering!
men när kommer du skriva igen? vet att du kanske har fullt upp med annat men jag vill bara läsa mer och mer för varje del!

2012-11-06 @ 17:20:16
Postat av: Vendela

Åh gud så vacker! Jag fullkomligt älskar tatueringar! Kommer typ gå och gadda mig direkt när jag fyllt 18, haha. Fast det dröjer ju tills dess, är bara 15½ än så länge :/ Men men. :I

Btw, lust att göra ett länkbyte? c: xx

2012-11-06 @ 19:55:44
URL: http://directionery.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***