Förlåt, tusen gånger om.

Jag är så, så, SÅ ledsen att det inte har kommit upp något nytt kapitel. Har lite smått ångest över det men efter att jag la upp senaste kapitlet så har min praktik verkligen tagit upp all min tid. Jag jobbar så olika tider, så att när jag kommer hem så däckar jag i princip i sängen och vill/orkar jag inte göra nåt annat än att kolla på serier. Men jag lovar er, jag vill verkligen skriva. Det är bara så att när jag väl har bestämt mig för att skriva, och har öppnat upp word-dokumentet, så går det bara inte. Det är helt tomt i huvudet. Men annars, typ när jag sitter på bussen på väg till/från praktiken, då flödar tankar och idéer till novellen. Men då jag väl har tagit mig hem så har jag glömt bort allt. Life sucks. Jag ska i alla fall försöka nu på sportlovet att få ner två kapitel till + epilog. That's right. Let me find put your secret börjar lida mot sitt slut. Wä... Men förhoppningsvis så ska jag hitta inspirationen till att påbörja en ny novell. Och vi får även hoppas att det inte tar så lång tid innan det händer! Well, tänkte bara ge er ett litet inlägg och förklara hur det ligger till och så.
Jag saknar er!

Kommentarer
Postat av: Minna

Hehe, du menar epilog? :D Vore jätte kul att se ett kapitel snart för du skriver så bra!

2013-03-01 @ 19:45:56
URL: http://minnahuovinen.blogg.se
Postat av: Cecilia

Din novell är super bra men jag undrar om du skulle vilja göra ett länkbyte?
I så fall mejla mig eller ge mig en kommerntar så pratar vi mer sedan.
<3!

2013-03-04 @ 17:50:37
URL: http://www.thefiveboysofourlives.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***