Svar på frågestunden.

Anonym - 
När aka du lägga upp nästa kapitel? Haha den e så bra så jaoo!! <3 ^^
Svar: Ikväll tror jag. Tack!<3
 
Melissa - 
^ Kreativ fråga. Hahah, nä, inte vara taskig... x) Varför bestämde du dig för att göra en novellblogg? Ångrar du det? - okej, du kommer obviously säga nej där men blääh, whatevah. Är detta den enda bloggen du någonsin drivit? (= And of course; favoritämne i skolan? Ingen aning om varför jag alltid ställer den frågan, men svaret intresserar mig oftast... Hm. Nåja, kram på dig! ♥ Hoppas det var lite mer intressanta frågor än "hur lång är du?" :)
Svar: Jag vet inte varför jag gjorde en novellblogg hehe. Jag har typ alltid tyckt om att skriva, och jag började gilla 1D mer och mer. Sedan så tyckte jag väll att det kanske skulle bli roligt, att få respons på det man skriver. Jag vet faktiskt inte (a) 
 
Nej, det här är inte den enda bloggen som jag någonsin har drivit. Har haft ganska många bloggar där jag skrivit om min vardag och sånt. Sen har jag även haft en ridblogg med en annan tjej som heter Ida. Och sen har jag haft en gemensam blogg med min bästa vän. Just nu har jag tre bloggar. Den här, en "vanlig" och då skolbloggen. 
 
Haha mitt favorit ämne i skolan just nu är typ, ööööhm. Oj, har typ inte tänkt på det egentligen. Men det är väl kanske ridning hehe. Eller kanske projektarbete. På projektarbetet så håller vi just nu på att ta reda på om vi får jobba på ESC nere i Malmö nästa år. Omg, är så taggad Massor av kramar till dig! ♥
 
Rukaia - 
får jag vara med i din nästa novell? 
Btw, jag älskar din novell!<3
Svar: Öhm, jag vet inte. Har inte tänkt på om jag ska ta in folk utifrån eller om jag helt enkelt ska hitta på personer. Tack så mycket!
 
Elin - 
Hur fick du inspiration? :) btw älskar den här FF:en så himmla mycket, du är fantastiskt duktig :)
Svar: Jadu, jag blev helt enkelt jättetaggad på att skriva om 1D. Läste/läser ganska många 1D noveller och blev väl helt enkelt sugen på att prova skriva. Tack så jättemycket!!

Okej, den här frågestunden blev väl kanske ingen hit... Meen jag är jätteglad att jag fick några frågor ialla fall ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***