Helt annat ämne.

Nu är det ju så att jag fyller 18 nu på söndag (WOHO). Och min mamma frågade då idag vad jag önskar mig. Jag kläcker ur mig att jag vill ha en bil, en hund och en häst (bara för att jag vet att jag inte kommer få nåt av dem). Mamma undrar då om jag kanske vill ha nåt smycke, typ som ett minne av min 18års dag. Men jag använder egentligen inga smycken så den idén lämnar vi. Men sedan kommer jag på, en tatuering! Jag ger förslaget till mamma och hon är faktiskt inte helt emot idén. 
"Bara jag får vara med och bestämma var den ska sitta, hur den ska se ut, och hur stor den ska vara."
Mammor alltså... Nä, men då tänkte jag fråga er. Vad tycker i om den här? ↓
Då tänker jag alltså hästen, på stället där pilen pekar. Skulle bli jätteglad med lite feedback, även om ni inte är hästälskare haha! Den ska ju trotts allt sitta på min kropp för alltid. Puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag tycker verkligen att du ska göra den där! :D Kommer säkert bli jätte bra!! :D xx

2012-09-28 @ 00:10:31
URL: http://theonedirectionnovells.blogg.se
Postat av: Felizia

Det vore jättefint! Älskar tatueringen, absolut perfekt!:)

2012-09-28 @ 00:23:14
Postat av: Melissa

Den var faktiskt otroligt fin, antingen där eller någonstans typ precis bakom axeln tror jag skulle vara bra. Är personligen inte en hästälskare, men tatueringsälskare? Hehe :D Tänk lite på att den inte ska vara för stor, det vet jag att många ångrar. Lycka till! Visa gärna bild någon gång efter när du gjort den, ifall du gör den? :D Kram! ♥

2012-09-28 @ 07:29:47
URL: http://onedirectionernovell.blogg.se
Postat av: LN

Det skulle säkert bli skitsnyggt på dig :)

2012-09-28 @ 10:30:59
Postat av: Jennie

Finns det någon spec tanke bakom den, eller är det bara att du gilllar/älskar hästar?
Jag håller med melissa tänk på att inte göra den förstor :).
Är det första tattuering? Den kmr passa jättebra där :D

2012-09-28 @ 16:14:56
Postat av: Emelie

Jag tycker den ser riktigt fin ut! Inte för jag någonsin skulle kunna tatuera en häst på mig själv, men du förstår nog var jag kommer ifrån! Men jag tycker att den skulle vara sjuuukt fin på dig!:) och där nere vid vaden också! Lycka till med tattoon!;) kram

2012-09-29 @ 08:46:39
Postat av: Saga

Det skulle bli jättefint!:)

2012-09-29 @ 09:36:51
Postat av: Ella

´KOmmer vara as snyggt!!! :)

2012-09-30 @ 17:03:49
URL: http://endlesslovefanfic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***