Förlåt.

Okej. För att göra en lång historia kort så är jag tillbaka i Sverige, och har varit det sedan i måndags. Eden Hill passade helt enkelt inte det syfte jag åkte dit för. Så jag var där under fredagen, jobbade och så, sedan åkte jag och min lärare till London på lördagen. Vi stannade där fram till måndag morgon. Haha kan säga att jag mest letade efter 1D istället för att kolla på de grejer som vi egentligen var där för:] Men men, så nu vet ni det iaf. MEN bara för att jag är tillbaka i Sverige betyder inte det att jag kommer blogga som vanligt, utan just nu håller jag frenetiskt på att leta en ny praktikplats så jag ska slippa göra praktik efter studenten... Så just nu prioriteras inte den här bloggen. Men kan säga att ett nytt kapitel kommer komma upp ikväll kanske:) PUSS

Kommentarer
Postat av: Melissa

Aw. Ledsen att det inte blev bra :( Men yay för ett nytt kapitel! Hoppas du haft det någorlunda skoj i alla fall :) Förstår att uppdateringen kan vara lite nere på ett tag nu, hoppas verkligen du hittar en praktikplats som passar dig! Kram ♥

2012-09-09 @ 19:04:45
URL: http://onedirectionernovell.blogg.se
Postat av: Erika Anestedt

Det skulle vi ÄLSKA om vi fick ett nytt kapitel

2012-09-09 @ 19:12:43
URL: http://erikasfilmblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***