Nästa vecka..

Jo, nästa vecka så ska jag och min familj + Emelia (!) åka ner till Göteborg en vecka. Eller vi åker nu på lördag, tiiiidigt på morgonen och blir borta till nästa fredag/lördag. Där kommer vi inte ha något internet förutom på mobilen så uppdateringen kommer inte vara så bra... Och imorgon har jag dagen i princip fullbokad så vet inte hur mycket tidsinställda grejer jag kommer hinna göra. Men skulle ni vilja att jag uppdaterar er med vad jag gör under tiden jag är i Götet? Alltå, inget som har med novellen att göra, utan lite mer av mig. Typ mobilbilder och sånt?:) Tell me what you want!! ♥

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Skulle vara kul! :)

2012-08-10 @ 00:09:40
Postat av: Anonym

ja det kan du göra =)

2012-08-10 @ 09:45:17
Postat av: Ida

Ja gärna! :D

2012-08-10 @ 12:21:13
URL: http://idaaekman.blogg.se
Postat av: Jag

Jätte gärna

2012-08-10 @ 18:45:06

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***