Lite update..

Okej, så här ser det ut just nu. Jag jobbar 8 timmar per dag som barnflicka/barnvakt åt två små flickor på 3 och 1½ år. Alltså kommer jag hem efter jobbet och är helt slut. Eftersom jag stiger upp hyffsat tidigt så försöker jag även lägga mig hyffsat tidigt. Så som det ser ut just nu så kommer det tyvärr inte komma upp något mer kapitel innan helgen. Men vem vet, jag kanske hinner skriva något mer kapitel innan dess och då lovar jag er att då kommer jag lägga upp det direkt. Hoppas ni förstår, puss♥

Kommentarer
Postat av: Isabell

Jag förstår dig xx. för 2 år sedan så sommarjobbade jag. Började 6 på morgonen och slutade vid 12 vid lunch då. Det var bra tider, men innan sommarjobbet så var jag uppe sent ju när jag kom hem från jobbet så la mig framför teven eller solade så somnade jag till var så trött, sen var jag så trött med. Fick stiga upp vid 5-tiden på morgonen i 5 dagar i 4 veckor, men det gick bra. =) btw älskar novellen xx

2012-08-01 @ 21:53:14
Postat av: Jag

Okej, jag förstår. Men hoppas du hinner skriva mer snart. ;)

2012-08-01 @ 23:43:48

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***