Hello!



Hej på er! Det går inte att ladda upp bilder via mobilen (bfgyusrihftursro!).. Och just nu sitter jag vid en minidator med en internett-sticka utan några bilder alls, så ni får några web-cam bilder istället:D (varför vara seriös?) NÅJA, såhär ser jag ut iallafall... höhö, färgade håret för några dagar sen. Det skulle egentligen bli mörkrött, men som ni ser så blev det typ lila/svart istället -.-'
 
Men men, imorgon ska vi till Ullared!!!!! Taggar sönder, ska köpa massa kläder, ridkläder och massa andra grejer som jag egenligen inte behöver. Men nu ska jag gå och slåss med Emelia eller nåt, PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***