Framme i Göteborg!

Nu är vi äntligen framme i Göteborg.  Vi gick upp halv sex imorse och åkte från Umeå klockan sex. Sedan kom vi fram runt sju nu på kvällen. Det är en ganska dryg resa, speciellt om man är tre stycken i bakaätet som vi var idag. Men jag har väldigt lätt att sova i bilen så det blev inte så jobbigt. Och har man världens flummigaste kusin med sig så blir allt mycket roligare! Jag har problem med att lägga upp bilder från mobilen här på bloggen, men det funkar på Instagram. Så om ni vill ha lite koll på vad jag gör här nere i Götet så kan ni följa mig på Instagram. Idabergius heter jag där:) Ska kämpa med att få upp bildeer här så ni får se:) Puss på er!!!

Kommentarer
Postat av: Melissa

Hehe, så roligt att jag följer din kusins novellblogg också och ni gör precis samma sak just nu. xD Kram på er. ♥

2012-08-11 @ 21:15:11
URL: http://onedirectionernovell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***